Shopping.

Hej bloggläsare ! :)
Här kommer lite bilder från dagens shopping
Jag köpte inte så mycket idag eftersom att
det var väldigt mycket folk, och alla var helt galna.
Jag hatar egentligen att shoppa när det är mellandagsrea.
Sen var det ännu värre idag med tanke på att Erik och Calle
från idol skulle komma till shopping. Jag och Evve orkade inte stanna
kvar eftersom att vi hade fått nog av allt jobbigt folk.
-
Nu kommer iaf lite bilder, inte av bästa kvalite.
Nagellack med smal spets, köpt på cubus.
nu är det dessutom rea så dom kostar bara 15 :-
Så passa på nu innan dom tar slut.
Lång myströja, från gina tricot.
-
Och örhängen från glitter som jag inte fick något bra bild på.
-
Julia.

  Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0