Stress!

Streeeess !
Sharon smsade mig idag och frågade om jag kom ihåg
att vi har matteprov imorron. Såklart så hade jag ju då
glömt det. Så jag har inte kunnat plugga eftersom att boken är
på skolan. Och matte är inte mitt starka ämne så jag hade verkligen
behövt plugga om jag ska klara det.
+
att vi har massor med skrivuppgifter som ska vara klara typ NU !
Ibland suger mitt liv verkligen!
Sen måste jag bara få fråga
vad är meningen med ishockey egentligen ?
Jag förstår inte vad som är så kul. Det är inte roligt att kolla på
och att spela kan inte heller vara kul. Man jagar en puck ju!
Kan någon förklara vad som är så spännande ?
Nu ska jag inte klaga nå mer. För nu ska jag kanske försöka sova.

  Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0