Det är INTE lov längre...

Idag känns det som att mitt liv är över, sista dagen på lovet är 
det idag. Det känns inte alls bra det här. Jag förstår inte hur jag
ska orka stiga upp imorron kl halv sex, ge mig lov i en vecka
till tack. 

Igår var vi ju hos Evelina på halloween party. Kul var det då.
Jag var hos henne från typ ett, till kl 23.

Då vi skulle
skära upp frukt så råkade Evve skära sig på tummen,
Och min första reaktion då hon skar sig var " SPRING ! "
Jag tänkte att hon kanske skulle kunna springa ifrån det onda.
Evves reaktion var att hon stoppade tummen i munnen.



Vad får ni för reaktion då ni gör illa er ? ;P



jag är trött.. 

  Kommentarer
Postat av: Adina :)

Jag vet inte vad jag får för reaktion... :o

2009-11-03 @ 15:42:16

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0