Läskigt...

Hello på er alla ! 
Efter vi hade badat idag så skulle jag fara hem till Jossan. Då jag kliver in
i Jossans bil så sitter det en främmande person där, jag hade aldrig sett 
han förut, men det visade sig att det var Jossans morbror så då var det 
inte läskigt längre.
Men då jag kommer fram till Jossan så står det en
jättestor hund på deras gård, och då jag går in så följer den efter...
jag blev livrädd för jag är som skraj för stora hundar. Plus att Jossans
katt blev arg eller nå på den stora hunden så den började skjuta rygg
och få ståpäls. Då blev jag oxxå rädd och vågade inte passera katten
som bara stod där och fräste. Jag är en riktig mes, jag vet.
  VS     = FARA !! 




  Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0