Hallucinationer IGEN!



Idag har jag varit på träningsläger, eller .. det är alltid sådana tråkiga läger.
Vi tränade 6 timmar, förutom vissa andra.. tex min vän Adina, som plötsligt for hem.

I alla fall,

När jag kom hem gick jag typ raka vägen in i mitt rum och stupade ner i sängen
och somnade med ens. Ett tag senare vaknar jag av att en LÄSKIG melodi spelas upp i min
hjärna, så hör jag ett barn som ropar -evve! Och. det krafsar bakom dörren.
Asså fyfan, först kunde jag inte röra mig, men sen kom jag på att det var Kira som krafsade.
Jag rusade upp, öppnade dörren.. för. att. märka. att. det. inte. var. någonting. där.

Huhu, jag typ hallucinerar ibland!


  Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0