Otursdag.

Jag har inte bloggat på länge nu, men det beror på
att jag inte alls har haft tid. Egentligen har jag inte 
tid nu heller men ibland får man ta sig tid.

Idag var det verkligen en otursdag. Först så mådde
jag illa på morron, vilken jag alltid gör. Jag kände 
att jag skulle må illa redan innan jag klev på bussen.
( jag är åksjuk ) Så när jag kom till klöverträsk så var
jag tvungen att kliva av bussen. Jag mådde svin illa då.

När jag klev av så ringde jag till pappa för att han skulle 
skjutsa hem mig. Men då var han i roknäs, så det tog en
timma innan han kom, jag hatar klöverträsk, det är en
jävla håla !

När pappa kom så skjutsade han in mig till stan, för då
började jag må bättre. Sen var jag på skolan hela dagen.

Sen missade jag bussen för att vi hade dataprov. 
Och när jag sen skulle köpa nåt för att jag var hungrig,
och när jag öppnar väskan så är inte min plånbok där !
jag hade tappat den i bussen. Jag fick tillbaka plånboken
sen men alla pengar var borta. Men som tur var så var 
bankkortet och allt kvar. 

Jag tror inte så många orkar läsa det här, men jag var bara tvungen säga det.

Tööönt ! 

  Kommentarer
Postat av: Amanda

Aw, inte så himla kul :/

2009-11-24 @ 09:06:08
URL: http://herrkantarell.blogspot.com
Postat av: Adina

Det lät oturligt :(

2009-11-24 @ 18:10:44
Postat av: julia

Kul var det inte ! :( det var väldigt oturligt.

2009-11-25 @ 20:34:20
URL: http://brunetternabloggar.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0