Tim Burton's Alice i underlandet



En ny version av Alice i Underlandet beräknas ha premiär under 2010.
I filmen regisserad av Tim Burton kommer bland annat Johnny Depp,
Anne Hathaway och (Tim Burtons fru-) Helena Bonham Carter att skådespela. 

Jag är ett FAN av Tim Burton.


Någon som har sett dessa filmer?
Jag har sett alla utom Edward Scissorhands.. Det blir nog snart!


(På tal om Edward Scissorhands såg jag faktiskt en kille i Barcelona som
var utklädd till honom, när jag var där i höstas. och dom var verkligen skitlika!
Synd att jag inte tog nåt kort på honom..)





  Kommentarer
Postat av: Moa

För mig är det tvärtom, jag har bara sett Edward Scissorhands.

2009-11-05 @ 16:07:00
URL: http://moapavift.blogg.se/
Postat av: emma

evve, vi var ju där i våras..;)

2009-11-05 @ 20:22:52
Postat av: evve

OJ! Hahaaha, jag är inte så bra på månader och så vet du väl..? ;)

2009-11-05 @ 21:22:15
Postat av: nicholie

Åh, älskar alla filmerna!! har precis börjat göra sminkningar, alltså imitationer av personerna i filmerna, grymt kul, bra fantasi o allt.

Bra blogg dessutom! kram

2009-11-05 @ 23:38:11
URL: http://nicholies.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0