21.47

HejHej ! :) Vad har ni för er ikväll då ? jag har då inte så mycket att göra nu, Jag har pluggat turism nästan hela dagen känns det som, mitt liv består enbart av skolan känns det som. vad skönt att det är höstlov nästa vecka. Ikväll så har jag också varit på gympan och tränat gruppen som jag alltid tränar, och idag så fick vi skicka en gymnast med ambulans, hon hade nog troligtvis brutit den, för armen var böjd åt fel håll. Det var inte så kul, hon är inte så gammal heller så hon blev ju såklart rädd. Men det gick bra i alla fall.
Sen så har jag inte gjort så mycket mer idag, eller jo förresten jag har nyss ätit äppelpaj !

  Kommentarer
Postat av: Adina :)

Gud vad länge sen jag åt det! :o <3

2009-10-19 @ 17:56:38
Postat av: Julia

Jasså, du kanske ska ta och äta det då :D

2009-10-19 @ 19:28:36
Postat av: Adina :)

Nej inte just nu iaf. Jag har ätit hur mkt sött som helst dom senaste veckorna, kanske månaderna.... :S

2009-10-19 @ 19:33:03

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0