Dator !




Idag kom min Apple som jag har väntat på i typ 2 veckor. Äntligen kom den.

Skola var de idag som vanligt, en helt vanlig tråkig dag på skolan (Y).
Annars har jag inte gjort så mkt, på tränat och sett på idol. JAg blev besviken då inte klara fick sjunga nån låt. Juryn valde fel artister tyckte jag.

Ajja, imorron blir de till att stiga upp halv 5. Jag ska till typ de coolaste stället i världen.. KIRUNA !
Inte kul. men ja står väl ut hoppas jag. Nu ska ja sova så ja orkar upp imorron. Hejsvejs!


  Kommentarer
Postat av: Ellen ♥ | hejjellen.blogg.se

fin blogg! allt bra me dig..?:)♥

2009-10-03 @ 00:29:15
URL: http://hejjellen.blogg.se/
Postat av: Julia

Tack, det är Evve som fixar designen :) Jo det är bra, hur är det själv? ♥

2009-10-03 @ 22:41:23

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0