old times..

Tänkte bara säga att jag tycker att det är roligt att lyssna på gamla låtar. Tex. sånna som man lyssnade på då man var liten, de väcker många minnen. Jag tror att alla som är födda på 90-talet lyssnade på ungefär samma musik, typ westlife, A-teens, Britney Spears osv.. hehe ! 
Sen vill jag säga att vi har datakunskapsprov imorron, och det kommer gå åt helvete. Jag kan ingenting.. de känns inte bra det här. Blir väldigt glad om jag får godkänt i alla fall. Men det får gå som det går.
Jag har inte hunnit lägga in några bilder på den här datorn än, tyvärr. Så det blir ingen bild nu. Men Evve eller Jossan kanske lägger upp nån snygg bild senare. 
Nu ska jag ta och äta middag. Hadegreat ! 
Pussar från

  Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0