Plugg..

Hallåå! Vad ska ni hitta på ikväll då? jag ska nog inte göra så mycket, våra lärare har lagt ett prov andra timmen på Måndag. vad tänker dom med ? ofta man vill plugga under helgen. Och det är inget lätt prov vi har heller, turism är inte så lätt. Så jag ska nog plugga lite idag, har ändå inget bättre för mig. Men är det någon som vet när Blog Awards sänds på tv ? vilken tid, vilken kanal och vilken dag ? :)
Ajja Jag ska gå och stirra in i en bok nu. Ha en bra dag, kram från
Idag känner jag mig skabbig, jag vill färga håret. Men vilken färg?
Något förslag?

  Kommentarer
Postat av: Josefin

Kan du inte färga håret grönt? :D

2009-10-17 @ 20:02:50
URL: http://brunetternabloggar.blogg.se/
Postat av: Julia

Men jaaa ! smart ;)

2009-10-17 @ 23:08:34
Postat av: Hannah Nyberg

Älskar din hårfärg jullan :D

2009-10-18 @ 12:52:36
Postat av: Julia

Hehe tack, men ja är lite less den hårfärgen.

2009-10-19 @ 08:39:40

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0