This is it..

Hejhej alla läsare. Idag vaknade jag halv 11, det var tidigt för 
att vara mig. och min första tanke var att idag är det världspremiär
för This is it. Någon mer än jag, jossan och Evve som ska se den?
Den kommer nog vara svinbra eftersom att Michael är med.
Jag har inte hunnit göra så mycket idag, men jag ska snart
fara och träna, känner att det faktiskt kommer gå bra idag.
Så jag ska ta och göra det nu innan känslan försvinner.
Jag ser helt borta ut.. 

  Kommentarer
Postat av: Adina :)

Jag skulle ju åxå se den!! Men jag vet inte om jag hinner.. :S

2009-10-28 @ 15:01:14
Postat av: Julia

Ohh no ! :O ska du till Umeå idag elr vad ?

2009-10-28 @ 15:15:03
Postat av: Adina :)

Nej men jag ska packa och har inte riktigt gjort det än.. och nu har jag börjat baka >.<

2009-10-28 @ 16:06:59
Postat av: Amanda

Du är snygg! :)

2009-10-28 @ 23:12:36
URL: http://herrkantarell.blogspot.com

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0