Tisdag...


Klockan är tio och jag borde sova för jag ska upp halv 6 som vanligt imorron, men jag känner att jag ändå inte kommer kunna somna så jag sitter nog och knapprar på datorn ett tag till.. har ändå bara 2 lektioner imorron så då kan jag vara trött. 
Idag vet jag inte om de har hänt något speciellt. Det var ju då skola och så blev de plugg och tv:n. Mer än så har jag inte gjort idag.
Jag har inga egna bilder på den här datorn än så länge så de kommer en google bild här som får duga idag.. men jag ska föra över lite bilder från kameran sen, men förvänta er inte nå jättefina bilder.. 
Nu ska jag ta och försöka bli trött. Hoppas att ni gillar våran blogg även om det inte alltid handlar om så jättespännande saker. Och sen tänkte jag bara säga att det är Evve som fixar designen till våran blogg.
Hade bra!






  Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0