De är Måndag..

                                          
www.only.com                                           www.pearldesign.se


Jag vill köpa saker ! men jag har inte nog med pengar för att köpa allt jag vill. Men jag ska nog köpa lite saker i alla fall tror jag, inte allt som jag vill ha för de har ja inte råd med tyvärr.Jag skulle vela ha mycket pengar så att jag kunde köpa allt jag vill. Men så är de inte, så jag får stå ut.

Idag fick jag reda på att man kunde boka biljetter till Michael Jacksons biopremiär This is it ! men jag vet inte riktigt vart man köper biljetterna. någon som vet vart man kan köpa biljetterna ?

Idag har jag varit trött, för jag steg upp 5.30 och jag kom hem 17.30 det är ju som kul !
Nu ska jag nog plugga eller nåt annat kuligt... PussPuss






  Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0