Kändis på stan

Kan ni gissa vem jag såg på stan idag?
FELIX HERNGREN!
Jag är inte alltid så uppmärksam när jag går, jag brukar liksom gå och titta
ner i backen så jag ser inte ifall det kommer coola personer förbi.
Så där gick jag med min vän Sharon en helt vanlig dag, och så plötsligt säger hon:
" men det där var ju Felix Herngren" Jag trodde inte på henne för liksom
varför skulle han komma till Luleå?
Det visade sig att det var fler som hade sett han, och det var då jag fattade att
Sharon faktiskt hade rätt.
Jag måste börja vara mer uppmärksam hädan efter känner jag.

  Kommentarer
Postat av: Hannah Nyberg

faaan va cooooolt, jag hade också velat se han!!!!! :D

2010-04-30 @ 12:00:16
Postat av: Julia

Haha han var inte så cool som man kan tro att han är ;)

2010-04-30 @ 19:13:21
URL: http://brunetternabloggar.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0