Tankar...

Tillbringade natten i ett tält, vilket har sina effekter. Idag är jag trött, har huvudvärk och är på dåligt humör.. allt detta beror såklart på för lite sömn. Gårdagen var superkul, vi tjockade i oss massa gott och pratade en massa, sen hade vi även en tv i tältet.. Lyx!

 

Det enda jag hade i huvudet innan jag skulle fara igår var att jag skulle komma ihåg att ta med mig kameran.. tror ni att jag kom ihåg det? NEJ! såklart så glömmer jag den hemma, typiskt mig. Så inga bilder har jag att komma med.. Håller nog på att bli dement, jag kommer ju inte ihåg någonting länge. Haha nej men nu ska jag försöka få någonting gjort.. dessvärre tror jag att mitt rum måste städas, det var ett tag sen nu :/

 

Men först måste jag äta, gryyymt sugen på pizza är jag. Men det blev så mkt onyttigt igår så jag borde inte äta pizza. Ha en bra dag :)

 

Förresten så åt jag världens godaste pizza när jag var i stockholm sist.

 


  Kommentarer
Postat av: therese

sv: tack så mycket! :D

2010-08-18 @ 17:52:22
URL: http://smilelikeyoumeanitt.blogg.se/
Postat av: Fadern

Städade du rummet då?

2010-08-19 @ 09:54:33

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0