Dagens händelser

Varför är jag så seg? varje morgon så måste jag stressa för att hinna till bussen, det spelar ingen roll hur tidigt jag stiger upp, jag måste ändå stressa massor för att hinna. Jag brukar komma ungefär två minuter innan bussen ska gå. Dagen har inte varit så händelserik men jag har i alla fall hunnit med att fixa några saker , började med att jag och Sharon var tvungen vänta på att vår lektion skulle börja i ca. 3 timmar. Vi passade på att gå och välja individuella val och sånt, och sen så hann vi även med att köpa skrivblock, pennor osv..
-
Sen när vi skulle hem så missade vi bussen med 10 minuter så vi fick vänta i en och en halv timma. Vi fördrev tiden med ett besök på waynes coffe.
Det blev varm choklad med grädde för mig, och en milkshake för Sharon. Sen köpte vi bullarna på
pressbyrån eftersom att vi tycker att det är onödigt dyrt på waynes.

  Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja inte är det billigast på waynes, men pressbyrån får det att svida i börsen helt okej den med hehe :)

2010-08-31 @ 15:23:39

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0