svar på tal

Jag vet innerst inne att ni bryr er jävligt mycket om oss. Även fast ni aldrig kommenterar. Jag förlåter er.. bara så ni vet. jag förstår också att massvis med frågor kommer upp i era arma huvuden, tex. Har jag blivit ett emo med tanke på förra inlägget? Dog Josefin? Gick Julia in i väggen av all stress? Vann jag julkortstävlingen? Har jag slutat fota? Vad hände igår? Eller Är min bror verkligen i Norge än?

Svar:

Jag har inte blivit ett emo, skönt va?
Josefin lever, men ibland har hon inte ens kollat bloggen på typ en vecka.. (Och ja, vi läser vår egen blogg. Patetiskt.)
Julia var nära, men väggade inte. Hon lever och mår bra än idag vid sina 17 år.
Jag vann julkortstävlingen!!!!!!
Jag har inte slutat fota (fan heller!)
Igår lucia"vakade" vi hos fina Hannah, askul!
Brorsan är hemmma nu!!! :D

 


  Kommentarer
Postat av: Anonym

Här kommer en fråga: vad har du för kamera evelina?

2010-12-13 @ 19:11:13
Postat av: Evelina - Brunetternabloggar

Sv: Ett till svar! Canon 40d :D

2010-12-13 @ 21:15:26
URL: http://brunetternabloggar.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0