Dagens Låt: My Back hurts - Evelinafoshooo

inte min bild förresten.
-
Idag har alla på Älvsbyns Gymnasium friskvårdsdag vid skidbacken i Älvsbyn, men eftersom jag (Evelina) är idrottselev så slipper jag. Fast det är vääldigt fint väder, lite kallt bara, så jag vet inte om jag gjorde rätt i att stå över. Aja,. jag kan ju alltid spendera hela eftermiddagen i en kvav gymnastikhall istället. ha ha .  .    .     .
-
Men jag är inte vidare bra på slalom och så, dessutom har jag hemska barndomsminnen från min första slalomtur nedför Kanisbacken. Så här var det:
-
Min gode vän Adina har alltid varit en sån som gillar att tvinga folk att göra saker. Just den här dagen hade hon bestämt sig för att tvinga mig upp i backen, trots att jag aldrig hade stått på ett par slalomskidor. Det började med att jag ramlade i liften, och slutade med att jag ramlade i backen.. Tappade en av mina ALLDELES för stora skidor, och min ALLDELES för stora mopedhjälm (som halvstudsade hela vägen ner).
-
(Jag kunde knappt svänga heller. Så -ni som har åkt i Kanis- tänk er hur det gick vid banansvängen(?) Nära-döden alltså.

  Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0