Shoppa.

Hej <3
Idag stannade jag kvar lite efter skolan för att shoppa.
Hittade mycket som jag skulle vela ha, men pengarna
räcker inte till allt, och jag har shoppat ganska
mycket denna månad. Det enda jag ångrar är att jag inte
köpte en " skorta " från gina. Jag ska nog gå och
köpa den imorron om jag har tid.
Bilder på det jag har köpt ska jag lägga upp imorron.
Just nu håller min kamera på att laddas.
Ska gå och se paradise hotel nu, hade bra.

  Kommentarer
Postat av: Stavningspolisen

Va fan är en "skorta" Jullan...jag fixar så du får gå om nian/Fadern!

2010-01-20 @ 08:40:14
Postat av: Therese - Bloggar fran Dubai!

Jag har fragestund i min blogg idag!



Har du natt att fraga om mitt liv i Dubai tillexempel?



http://trollungeidubai.blogg.se/2010/january/796-do-you-have-anything-to-ask-me.html

2010-01-20 @ 14:04:01
URL: http://trollungeidubai.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0