Påminnelse

Tjaa! har inte bloggat på länge som ni kanske har märkt, och det beror på
att jag är lat och att jag har varit lite överallt, i en stuga och hos mina kusiner.
Och där hade dom inte internet, och har man inte det så är det ju inte så lätt att blogga.
-
Imorgon har halva sommarlovet gått, och det innebär att
det är 5 veckor kvar. och dom första veckorna har
jag faktiskt inte gjort mycket alls, jag tar aldrig tag i saker utan jag låter
bara tiden gå. Snart sitter jag ensam i ett hus med hundra katter, stickar och
plockar blommor. Det är dags att ta tummen ur röven och ta vara på dom
sista veckorna som är kvar.
-
Så om jag fortfarande bara sitter hemma utan att göra ett skit om några dagar
så får ni säga åt mig.
-
Ta vara på ert sommarlov!

  Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0