Min vanliga otur

Varför har jag alltid så otur med allt jag gör egetnligen?
Tydligen så har jag lyckats utveckla allergi mot pälsdjur, så nu kan jag inte vara
hos någon som har husdjur utan att ta allergitabletter. Jag har
aldrig tidigare haft någon som helst allergi, är detta möjligt? Kan man bara få allergi sådär?
-
Jag har även haft en massa andra konstiga sjukdomar
som tex. Körtelfeber och bältros, när jag fick bältros
så sa doktorn att hon aldrig hade sett någon under 50 som hade bältros, jag var 15.
Jag har också brytit handen när jag gick in i en dörr, sen har jag också lyckats
stuka handen när jag skulle skruva av korken på en flaska.
-
Jag lyckas alltså med det mesta.


  Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej vad jobbigt!.. :o Ja din vanliga otur..

2010-06-23 @ 18:49:24
URL: http://rumbutis.blogg.se/
Postat av: sharon

å neeeeej! nu börjar jag nästan bli orolig för dej jullis, vrf får du alltid sånt!?:S när fick du reda på det?

2010-06-23 @ 20:36:29
Postat av: Josefin

Neeeeeeeej! Det här går ju inte....!!!!!!!!!!!!!

2010-06-24 @ 10:45:01
URL: http://brunetternabloggar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ta en titt på min blogg vettja! ;)

jag har en tävling pågång där du har chansen att vinna en söt glas cola värd hela 199 kronor! man vinner lätt, motivera bara varför du skulle vilja vinna. LÄNK: http://mirandaland.blogg.se/2010/june/tavling-glas-cola.html#comment

2010-06-25 @ 19:36:09

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0