Plötsligt i Riga

Inatt spydde jag. I familjen Kirmes handfat. Det var säkert den där jävla pizzan jag skrev om i förra inlägget. Jag kände bara att jag ville åka hem igen, men efter en halv dag av illamående (idag) så har det börjat kännas bättre.

 

Hotellet vi bor på är fint, eller ja.. finare än de hotellen i Kroatien, Moskva och Ukraina där jag har varit  på läger förr. Det finns gratis internet och TILLOCHMED tv på rummet, ha ha.

 

Vi kom fram till Riga vid 4 eller nåt, varpå vi åt en (hmm..) udda lunch. Svampsås som förrätt, potatis och panerat kyckling (av rysk typ) och kräm med grädde tror jag som efterrätt. Vi har varit till gymnastikhallen och prövat redskapen också, det kändes bra.
Adina, på båten från Finland till Estland
-
Sliten och trött....

  Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0