18e mars

I början hade jag morgonträning, jag (Evelina) började med att fota Adina till en artikel.
-
-
Efter det började skolan. Jag bestämde mig för att föreviga denna dag i bilder.
-
-
Vi dokumenterade dokumenteringen också.
-
-
Sen blev det lunch, och vi (Inte Emma..) frös riktigt hårt på väg till matsalen.
-
-
-
Moussaka - inte så dåligt faktiskt, men kunde ha vart mer tuggmotstånd.
-
-
Linn!
-
-
-
Sen blev klockan.. tjugo över 11.
-
-
Och vi var tvungna att råplugga till prov.
-
-
Såå, vi råpluggade riiktigt heavy..
-
-
..Vi skrev 3:or på miniräknaren.. (Jag till höger)
-
-
..och skrev 3:or på pappret (fel väg)..
-
-
..och visade upp muskler för varandra.
-
-
Hm.. efter provet som gick konstigt bra, gick jag till träningen.
-
-
-
Aja, nu ska jag ta och äta. See ya!

  Kommentarer
Postat av: din favoriiit säger

heeeeeeeelt sumpriiiimeee dag :D <3

2010-03-19 @ 17:57:48
URL: http://emmmmaab.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0