Sovmorron?

Jag kunde ha haft sovmorron imorse.. Men våran lärare hade valt att inte berätta
det. Så då kom hela klassen dit kvart över 8 vanlig tid alltså. Men inte var det någon lärare där.
Så där stod vi i ca. 25 minuter innan vi kom på att våran lärare hade berättat för oss att vi
skulle ha sovmorron den 15 mars, men det sa hon i Januari så det är inte så lätt att komma ihåg det.
Man brukar ju ändå påminna om att det är sovmorron.
Så att stiga upp 20 över 5 gav ju då ingenting. Dålig stil tycker jag!
Om man vill vara snäll så påminner man ju kanske veckan innan eller något, men det är ju uppenbart att den här läraren inte vill vara snäll.
-
Nu ska jag gå och svälla med hjälp av något ätbart! (för att citera min vän Sharon)



  Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0