Barr

H e j s a n
-Jag vet, bilderna på mig är riktigt gosiga
-
Trots att det inte var fint väder ute idag (molnigt) så har jag grillat väldigt god korv. Sen så har jag inte gjort så mycket mer.. Just ja, på morgonen målade jag. Ni kanske får se bilden sen, den är inte helt klar än. Snart ska jag på träningen och jag siktar in mig på att köra barr idag. För er som inte vet vad en barr är så är det ungefär en sån här:
-
M a n   k a n   h ä n g a   i   d e n   o c k s å   o m   m a n   v i l l .
-
När vi ändå är inne på ämnet barr så kan jag ett bra skämt om en viss barr som vi hade förut.
-
Vi sopade av dammet från julgranen:
Barrknäckaren - Ni sopar ju bara av (julgrans- )barren!
Team Slow - Vi sätter i alla fall inte sönder den.
-
Ha ha ha  ha   ha     ha   , jag ber om ursäkt ifall ingen fattar men det här är gymnastikhumor på HÖG nivå.


  Kommentarer
Postat av: Moa

Hahaa haa! Det var kul, riktigt roligt :D Haha ha ha!



Fin illustration av barren också.

2010-03-08 @ 19:08:20
URL: http://moapavift.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0