sssuuck

Om det ändå var sommar, jag längtar så himla mycket. Jag skulle så gärna vilja fota utomhus i gräset eller på någon annan fin plats (utan att frysa av mig fingrarna/häcken). Jag har kommit på en massa saker idag, till exempel att det enda jag gör i livet är att vänta och längta. Alltid ska det vara nåt liksom. Ursäkta för deprimerande inlägg. Vi ses nästa dag, samma liv, samma plats, samma kanal. Peace out.

 

Skrev nyss ett par meningar om Marilyn Monroe i min musikvideoanalys.

  Kommentarer
Postat av: Anna Granström

Att längta är bra och härligt.Det ger en drömmar och en vilja att sträva mot något bra.Vänta får du se.

Kram

2010-11-16 @ 20:08:11

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0