storforsen

Idag efter ljudmedian åkte Hanna och jag buss till Storforsen. Vi fortsatte att filma till en musikvideo men vi hann också med att fota lite. Totalt har jag haft klänning och knappt några skor ute i skogen tre gånger nu. I alla fall får ni lite bilder från idag.

 

Jag drack te ur finaste koppen i morse!
Jag hade med mig bästa Sweden-bagen idag, och så har jag ju lagat mina vantar också.
Hanna tog dom här bilderna på mig, åh vad hon är duktig!!
Men tjaaa
Mode är min starkaste sida. (fan va fult)

  Kommentarer
Postat av: Ulrik

Riktigt fina bilder, tur att du tog med dig kameran ; ) Får se till att bara inte bli förskyld när ni spelar in...

2010-11-23 @ 17:50:02
URL: http://orienterare.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0