Svart, vitt och allt däremellan

Måste bara få säga hur J*VLA bra Daniel Adams Ray är! Hans skiva " svart, vitt och allt däremellan" slår
alla andra svenska artister med hästlängder.. vilket geni alltså! finns inte ord...
-
Såklart så tycker jag att Oskar Linnros är sjukt bra också, men om jag ska jämföra så tycker jag nog
att Daniel Adams- Ray är något bättre.. Båda två har ju som dom flesta vet varit med i Snook. Vad hände
där? jag menar, deras musik är ju i princip samma.. så jag fattar inte, varför gå skilda vägar liksom?
Vågar inte hoppas för mycket på en återförening men visst skulle det vara kul om dom kunde göra musik
ihop igen?
-
Nu ska jag fara och sola.. det piggar verkligen upp i vintermörkret (:

  Kommentarer
Postat av: It's Emmi

Ja båda de två är ju jättebra! :D

2010-11-08 @ 19:16:25
URL: http://itsemmi.blogg.se/
Postat av: Daniel

Så där sexig vill jag va!

2010-11-08 @ 19:59:03
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0