Trött i höstmörkret

Glömde såklart att ladda kameran igår så kunde inte ta med den till Evve igår, så som vanligt så har jag inga bilder att visa.. måste bli bättre på att komma ihåg saker. Om det är intressant att veta vad jag har haft för mig idag så kan jag berätta att jag har varit hos Evve till halv 5 typ, ätit, bakat kokostoppar och legat framför tvn, jag förstår inte varför jag alltid blir så seg då jag har sovit borta, blir ni också det? :)
-
Nu har jag lagt mig med datorn, är typ trött även fast jag sov till 11 idag.. beror nog på detta ständiga höstmörker. Lite deprimerande är det ju att det i södra Sverige är grönt på backen medan norrbotten är täckt av vit snö... men det är bara att acceptera att snön kommer i oktober när man bor här.
-
Stor mysig tröja + tjorvigt hår = Alltid! ;)

  Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0