andraoktobertvåtusentio

I´m back! det finns en massa anledningar att jag inte har bloggat sen jag kom hem från kreta, om jag ska ta upp alla så kommer det att bli en massa text och det medför massor med ointressant text som ingen kommer orka läsa.
I alla fall så har det inte hänt något speciellt under dessa veckor, jag har fullt upp med skolan och sånt. Jag kan berätta att jag har blivit helt beroende av one tree hill, så just nu spenderas ene hel del tid framför tvn.. inte bra men jag kan inte slita mig därifrån.
-
Ikväll så ska jag fara till Evve, förjäkla längesen var det sen sist nu. Inte ok!
-
Ska bli bättre nu på att blogga i alla fall! bilder från utlandet kommer också upp inom kort :)
En bild kan ni få nu. Lekte lite i vattnet på Elafonissi, hehe :)

  Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0