team team och smällen

 

Igår tävlade jag i Kiruna. En lagtävling och vi kom trea, hade kanske velat komma tvåa men jag var inte på humör för att anstränga mig. Vettefan varför.

 

På barr körde jag i alla fall snurräck, man ska snurra runt sin egen axel i handståendeposition med händerna fastspända i stången. Det går bra om man nu sitter fast med händerna. Jag satt däremot inte alls fast, och på femte snurren lossnade min ena hand ur greppet. Om båda hade lossnat samtidigt hade jag troligen flygit upp i luften ca 6-7 meter och sedan dundrat ner mot en säker hjärnskakning. I stället flög jag åt sidan, på stålräcket och sedan ner på plinten i konstig kroppsposition. Jag slog blåmärken på hela kroppen och det gjorde ont.

 

Inatt sov Julia och Sharon hos mig, vi gjorde en goooode lyckad friterad quesadilla idag. Sjukt gott!!

  Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0