snöstorm i byn


Igår kom det snö här i Älvsbyn och jag känner mig redan trött på vintern. Ja, det var ju mest lite snöblask som smälte bort på en gång. Men ändå, snö är snö och jag håller på att gå in i någon slags depression tror jag. Jag vill ha sommaren tillbaka igen, den gick ju så himla fort! Så mycket man skulle hinna med innan det blev kallt och mörkt på natten. Här i Norrland blir det ju aldrig särskilt mörkt på sommaren, och när vintern kommer orkar man helt enkelt inte stiga upp på morgonen då det plötsligt är kolmörkt ute klockan 6/7 på morgonen. Äsch.

 

Den översta bilden är inte tagen på snöandet, utan på dimma för några veckor sen

  Kommentarer
Postat av: Pladde

Hmm.. Naee, du får it se den ;)

2010-10-12 @ 18:51:17
URL: http://rumbutis.blogg.se/
Postat av: ebba'e

Nähä, aldrig speciellt mörkt på vindern evelina? det är ju svart dygnet runt! :p

2010-10-12 @ 18:55:48
Postat av: Evelina!!!!

OJDÅ! Skrev fel, skulle stå att på sommarn blir det aldrig särskilt mörkt! ;)

2010-10-12 @ 20:07:37
URL: http://brunetternabloggar.blogg.se/
Postat av: Anna Granström

Du snart är det snö och mys Eve.Jul, pepparkakor och lussekatter.

Kram

2010-10-12 @ 20:48:48

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0