Godmorgon

Som ni kanske har insett har det varit ganska tyst här på sådär 2-3 dagar. Det beror på att jag (evelina) reste till Götet och vissa andra inte tar sitt ansvar!! (haha nej, förlåt. Jag förstår er)

 

Tävlingen blev tävlad igår och det gick åt helvete om man säger så. Tex så slant jag nästan ihjäl mig på barren, och sista längan på friståendet drog jag ut ledbandet några deci.. Jag kom 9a totalt, och därmed - till all förvirring - in i Aspirantgruppen (någon slags satsning på gymnaster). Grattis Evelina, sade jag till mig själv. Och grattis till slutförandet av min näst sämsta tävling. ever.

 

Vi alla kom med.

 

Sen gick vi till Liseberg och hade skoj i typ 5 timmar. Åkte balder och det var det värsta jag gjort. Jag skrek ohejdat och det smakade blod i  munnen efteråt (jag skojar inte), Maren satt bredvid och skrattade åt mig. Jag tycker om nöjesfält.

  Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0