dubbel bussmiss

(Innan jag börjar med inlägget tänkte jag bara säga att jag faktiskt frågade en grej i förrförra inlägget. Ni vet det om filmen Black Swan. Ja. Tänkte bara säga det. hehe.)

 

Det här åt jag idag. smarrigt.

 

 

haha, nä.. downs-skämt åsido (ehe vuxenpoäng på den meningen) så var det hemskt torrt och helt ensammen åt jag. Så kan det gå när man missar bussen två gånger och sedan tränar även om alla andra redan har gått hem.

 

Och ja, ni hörde rätt.. Jag tränade idag!! för första gången på typ 2 veckor. Sjukt fin comeback.

 


  Kommentarer
Postat av: Adina

Hahaha, jag blev jätterädd och tänkte vemfan är eva?! Av din kommentar! Men joo, det är ju här i stockholm allt cooooooolt händer lixom ;)

2011-04-06 @ 22:07:34
URL: http://rumbutis.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0