PDOL

Medan mina kompisar var i skogen någonstans var jag på PDOL. Första gången jag är på något sånt utan dom. Kändes lite konstig och jag saknade dom hela tiden! Men ändå bra att jag gjorde det, vi måste lära oss att inte vara så beroende av varandra. För det är vi verkligen.

 

Jaja, på PDOL hade jag mycket roligt och jag träffade massa folk jag inte sett på hela sommaren.

 

Här är några bilder i alla fall.

 

Jag träffade Tobbe.

 

Jag och Elin (jag hade en bra tanke med bilden, fast det gick inte så bra). Jag åkte dit med hon och Anna sen gick jag med dom ett tag.

 

Maggio var helt magisk!

 

Träffade Simon och hans kompis.

 

Träffade Judith och hon hade fått Maggios autograf.

 

Jag träffade mångamånga fler men inga bilder på dom har jag.

 



  Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0