Mest en massa text

Har hunnit hända en hel del sen sist jag skrev här.... eller nja, så jäkla mycket har det väl inte hänt. Jag har ätit, hängt med mina vänner, ätit lite mer, och jaa... varit på skolan. Imorn ska jag tydligen vara och jobba på nolia med min kära klass.. det ska vara någon sorts mässa med en massa föreläsare antar jag. Det enda coola är att blondinbella kommer dit! hela Piteå lär ju vara där eftersom att vi i norr inte är så vana vid att det kommer kändisar upp hit, once in a lifetime är de typ! (;
-
Nej, nu måste jag nog dra... sovgott! :)
Avslutar med en bild från i fredags på mig och min vän Amanda.. haha

  Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh. Alltså. Snyggheten är ju odefinierbar! hehe..

2011-02-15 @ 21:30:14
URL: http://herrkantarell.blogspot.com

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0