Liiiiite hungrig kanske?

Det går nog inte att bli mer hungrig än vad jag är just nu, skulle nästa kunna döda för att få mat! Jag har varit sjuk i två dagar nu så jag är van att kunna gå och äta när jag blir hungrig, men det går ju inte på skolan :( hur ska jag överleva en hel timma utan mat!? sitter och googlar mat och känner hur det vattnas i munnen...

hahha asså nej, nu barkar det. Låter verkligen som en riktig tjockis nu, som att mat är det enda jag tänker på (nog för att det är det). Haha nu ska jag smita från lektionen och gå och äta en oxe eller nå.. ;) höhöhö



Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahh... pizza skulle inte sitta helt fel!


  Kommentarer
Postat av: Amanda

Vi träffas och äter pizza nån helg vetja!

2011-01-26 @ 11:22:38
URL: http://herrkantarell.blogspot.com
Postat av: Olivia

Mmm gott det såg ut ^^

2011-01-29 @ 10:30:44
URL: http://olivias.bloggplatsen.se

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0