revolution

Igår fick jag ingen skjuts till Julia (jag bor i skogen) så då traskade jag helt enkelt över. Det tog en timme och hela tiden tänkte jag på ordet "revolution". Svårt att veta varför.

 

När jag kom fram tog jag fram en stor sax och kuttade av luggen bara för att jävlas, men det vart faktiskt inte så dåligt som jag trott.. Bättre än förväntat så att säga.

 

Dagens:
Outfit - Kycklingdräkt
Halsband - Från Josefin
Blick - Fierce
Lugg - Handgjord

 

 

Just nu sitter jag ensam i Julians lägenhet och väntar på min buss som går 9.20. Jag praktiserar på en fotoatelje i Luleå, det är jättekul kan jag lova, så jag pendlar varenda dagjävel. Peace Out!

  Kommentarer
Postat av: Anna G

Jag gillar den nya luggen

2011-03-30 @ 21:42:22

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0