Det är Lov !

Hejhej, idag kan man säga att jag är på bra humör för en gång skull. Jag brukar ofta klaga på en massa saker, men idag har jag inget att klaga på. Igår kunde jag inte ladda upp något inlägg på grund av att jag inte kunde logga in på blogg.se.

Vad ska ni göra ikväll då? Själv ska jag inte göra något speiellet, jag ska nog ta det lugnt. Jag håller på att bli sjuk
tror jag. Och det vill man ju inte vara under ett lov, så jag hoppas att jag inte blir mer sjuk.

Senare ikväll så ska jag nog äta något gott och se på idol, rock tema ikväll. Hoppas att det blir bättre än förra veckan.
Bilder på det kommer senare. Ha en bra fredagskväll.


Sharons hår är coolt som få.
jag är glad, för det är lov. Men jag är fortfarande en tönt ! ;)
Jag hade någon konstig inställning på kameran så min hy blev missfärgad, hehe.

  Kommentarer
Postat av: Josefin

Lov <3333

2009-10-23 @ 19:57:08
URL: http://brunetternabloggar.blogg.se/
Postat av: Julia

Men jaaa ! :DDDDD

2009-10-23 @ 22:04:00

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0