Kallt..


Jag tycker inte om när de är kallt ute, för då fryser jag.. ganska logiskt att man gör det faktiskt.
Men en dag i veckan så fick jag faktiskt gå hem i bara en lång kofta och strumpbyxor.
Roligt var det då inte.. men jag lyckades ta mig hem utan förkylning i alla fall.

Som Evelina och Josefin redan har skrivit så hade vi 80 tals party igår. Vi åt, pratade,
lekte på hallen (Y) och så sov vi där. Det var som kul !
Jag fick en massa fina presenter som jag blev väldigt glad för. Jag har tyvärr inga
bilder på dom eftersom att jag inte hittar min usb kabel. Jag får fortsätta leta.




 Det blev en bild på Evve och Adina från i sommar då vi var i Moskva.


  Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror det var du som hade satt upp min lugg på bilden! ;)

Och snygg Anna är i bakgrunden!!

2009-10-11 @ 17:46:41
Postat av: Julia

Jåå, de var de nog ;) hehe jåå snygg anna !

2009-10-11 @ 18:17:49

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0