Segt..

Hola ! Jag slutade kl.11.20 men jag kom hem kl 5. Kul liv, eller vänta ett tag... jag har inget liv menar jag !
Jag är på dåligt humör idag, men det går nog över snart. Sen undrar jag bara om ni också tycker att blogg.se är segt ? Det går nästan inte att ladda upp bilder, undra vad felet är.
I natt har jag sovit mycket, men jag är ändå väldigt trött då mobilen ringer på morgon. Men vi hade bara två lektioner idag så det gick bra. Men det går ju inga bussar nästan, det är därför jag kom hem så sent.
Sharon är söt, och väldigt cool också.
Det var någon som hade satt fast en tomat i en coca cola burk, det finns mogna personer på skolan. hihi.

  Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0