Bussen..... inte kul!

Idag då jag skulle hem med bussen från skolan som gick 16.30.
Hann vi köra nästan halvvägs sen kändes det som att vi körde på massa stora stenar.
Men de var inte det, utan bussen fick typ punktering. Så bussen stannade och chauffören gick ut och kollade på däcket, medan ringde han till en annan buss som vi skulle få åka hem i. När han gjort de hoppade han in i bussen igen och tänkte köra iväg med då small det i däcket, jätte högt och jag satt precis ovanför det. Sedan fick vi vänta på den andra bussen typ 30 min.

 

När vi var på väg hem (i den andra bussen då) så dog min telefon, jag kunde inte ringa till Tommy och berätta att han skulle vänta på mig efter jobbet  han slutade 17.30 då vi skulle ha kommit hem egentligen). Jag fick gå till min kära vän Elina Öhman och låna hennes telefon.

 

Nu har jag äntligen fått komma hem och min telefon är igång. Den hade bara hamna i nå sim lås läge, eller något sådant.

 

Här stod vi och väntade på den andra bussen.

 

 


  Kommentarer
Postat av: Adina

Hahah, hur kunde du sitta precis under däcket? xD

2010-10-18 @ 20:17:27
URL: http://rumbutis.blogg.se/
Postat av: Mormor

Osis! Var det i Arnemark som ni blev stannandes ?

2010-10-19 @ 19:14:25

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0