Fuck Island

Om vulkanjävelns aska gör så att jag inte kan åka till Stockholm på torsdag, kommer jag personligen gå till Island och slå ner vulkanen. Så jag kan meddela att om den inte slutar jävlas omedelbart kommer det inte bli kul för någon..................... just sayin. Om den nu nödvändigtvis måste spy och hosta aska kan den väl vänta med det tills jag har kommit till Stockholm i alla fall? hur svårt kan de vara. Nä, jag ska dit och inget litet ilsket berg ska stå ivägen.

 

LÄGG NER NU! det är fan inte kul längre.....

  Kommentarer
Postat av: Ulkan

Men det är ju bra proppa igen vulkanen med stor kork!! hjälper gärna till!

2011-05-26 @ 00:07:31
URL: http://orienterare.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0