...

Hejhej alla läsare ! vad har ni haft för er idag då? själv så har jag bara varit på skolan än så länge. Och jag måste säga att Måndagar är den värsta dagen på skolan, så jag är glad att den dagen är över nu. Och idag så fick jag veta att vi får sovmorron på onsdag frö att en lärare är borta, och först blev jag glad men sen kom jag på att vi ändå bara brukar ja två lektioner på onsdagar, så du kommer jag bara ha en lektion från 8.50-11.20 och bussen går hem kl.2 . Så om jag kunde så skulle jag inte fara på skolan, men vi har prov på Torsdag i det ämnet så jag kan inte missa den där lektionen, så jag är lite frustrerad nu. Men det kanske löser sig på något sätt.. hoppas jag då. Nu har jag klagat ganska mycket på sista tiden, men nu ska jag sluta med det, i alla fall tills det blir Söndag igen. För då går det inte att vara på bra humör.
Sen så förstår jag mig fortfarande inte helt på min macbook, hur tusan slår man på webbkameran ?
Sen så tycker jag att ni ska lyssna på Michael Jacksons nya singel, This is it. Jag tror jag ska lyssna på den nu, och det borde ni också göra. Ha en bra kväll 

  Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0