Höganäs



liten Julia R, och jag                         Jenny


I helgen har jag tävlat Svenska Cupen i Höganäs, gymnastik ja .
Det gick INTE bra, helt enkelt. Fast jag har ju varit sjuk, och bara
hunnit träna som vanligt en vecka.. meeeen vi kör på att jag är nöjd.

Barrserien var den sämsta ever, och bommen var bara pinsam eftersom jag föll på 
allt det svåra jag hade.. dvs. frivolt och avhopp.

Hoppet stod jag på (!) fast med
en väldigt dålig landning, och är väl det som jag är nöjd med. 

Friståendet gick dåligt, men MOT ALLA ODDS (haha) gick jag till fin
al..
eftersom det bara var 6 pers med. Finalen i fristående gick bra i alla fall .  


jag hoppas att ni kan ta den vänstra bilden på allvar. fastän jag ser ut som
en jättebaby i för liten sparkdräkt.




  Kommentarer
Postat av: Moa

Fina bilder! Och du gjorde ett bra fristående i finalen :)

2009-10-01 @ 23:33:41
Postat av: Evelina

Haha tack :)

2009-10-02 @ 12:31:43

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0