mest text

Om ni undrar har jag börjat åldras drastiskt i förtid. Höftkulan borde bytas ut och ryggen krånglar, ibland minns jag inte vad jag gör och jag har varit på kurs. Man kunde tro att jag hade fått Progeria, men mitt huvud är i normal storlek och jag har fortfarande hår på huvudet. Annars är det bara lugnt vetni!

 

Min vän Adina skulle hälsat på idag, vi skulle ha fotat några ideér jag har, men icket. Det får bli en annan gång då. Bered er på bilder om det blir nåt vettigt av dem haha

 

Jag är lång också. Bara bakben sägs det.

 

Äsch, före jag och Josefin åkte till hennes familj i Norge för några veckor sedan, tog jag ett par bilder på mig själv. Egentligen bara för att testa blixtarna utomhus. Det blev ju ingen hit liksom, men ni får se dem i alla fall.

 


  Kommentarer
Postat av: Linn

Söt unge :)

2010-08-16 @ 00:05:01
URL: http://linnooo.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0