Möte och sånt

Ska tydligen på något möte snart, jag som hatar möten.. jag tycker att det låter så vuxet
med möten, ingenting som jag sysslar med. Men nu blir jag tvungen att fara i alla fall så
det är väl bara att göra det då. Vad ska ni göra idag? :)
-
OCH SNÄLLA NI! kan ni inte bli bättre på att kommentera.. det är så tråkigt att blogga utan att få några kommentarer.. :)
Jag har tjocksockar på mig idag, det är ju typ vinter nu :(
ajja, nu far jag på det där mötet!

  Kommentarer
Postat av: Anna Granström

Jag tycker oxå det är tråkigt med möten.Bara gillla läget;)Snygga tjockisar!

2010-08-29 @ 15:55:42
Postat av: ebba häggström

Hahah;D

2010-08-30 @ 17:49:47
Postat av: Amanda

Vad för sorts möte var det? :)

2010-09-03 @ 09:08:28
URL: http://herrkantarell.blogspot.com

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0