Önskelista

Hej bloggen! Jag har inte tänkt på det men det är inte länge innan jag fyller år nu. Den 16 september fyller jag 17 år.
Jag måste börja fundera på vad jag önskar mig, men några saker vet jag redan.
Jag vill ha:
-
En volumemaster
Sex and the city boxen
One tree hill (alla säsgonger)
Concealer från makeup store
En stor puderborste från makeup store
En ögonskuggsborste
Nagellack
En ny mascara
Pengar
Chinos (bruna eller svarta)
Smycken- ringar, halsband, armband osv.
Hårmousse
Nagelsmycken
Svarta tygskor
Svarta converse
Hårspray- Osis +
Vaniljparfym- Alyssa Ashley
Löshår

Jag är dålig på det här med passande bilder.. och bilder kan man ju inte vara utan så ni får räkna med att mina bilder inte alltid passar till inlägget (; haha


  Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0