Jag brukade bitas

Idag var jag hos tandläkaren. Faaaaaaan.
-
-
1. Om jag har en tid (vi säger klockan 9.00) får man alltid vänta minst 20 minuter innan tandläkaren kommer.

 

2. Jag hatar väntrum

 

3. Hon i kassan är sur

 

4. När man ska gå till tandläkarrummet går tandläkaren bakom en, så att man känner sig helt lost och inte vet vart man ska. (Speciellt om byggnaden är stor och man inte har något lokalsinne)

 

5. Jag hatar att sitta i stolen när den fälls ner sådär långsamt

 

6. Lampan precis ovanför ens nylle gör en blind och man gråter

 

7. Tandläkarna frågar alltid en massa frågor när de håller på med handen i ens mun. Hallååå !? Man kan inte svara.

 

8. Sen klagar de på att man är tyst

 

9. Grejen för att röntga (?) är för stor, och så vass att man blöder. Sen ska man bita ihop käkarna också.

 

10. Tandläkare är sega, och pratar om våld i USA. Speciellt när man är riktigt stressad.

 

11. De ska alltid göra allt för att få en att betala. Man har oftast inga hål före man fyllt 18 och måste betala
lagningen.

 

12. De pratar med en som att man är 6 - 7 år.

 

13. Man kommer aldrig ihåg vilket håll man går för att komma tillbaka. (se punkt 4)

  Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0